24 Şubat 2016 Çarşamba

Kozmium.com Alışverişimin Detayları

Herkese tekrardan merhaba ! :)

    Birkaç saat öncesi bildiğiniz gibi sizlere www.kozmium.com sitesi hakkında bilgilendirme yazısı yazmıştım. 
Ben de bu siteden alışveriş yaptım ve sizlerle neler aldığımı buradan detaylı bir şekilde paylaşmak istedim. :) 

                                       Peki neler mi aldım?


Soldan sağa söylemem gerekirse eğer;

  • Bioderma Sensibio H2o 250 ml
  • Uriage Kuru ve Normal Ciltlere Özel Makyaj Temizleyici Misel Solüsyon 250 ml
  • Uriage Creme Mains 50 ml / Kuru ve Yıpranmış Eller için Krem

Bioderma Sensibio H2o 250 ml (Hassas Ciltler İçin)




Bana göre hayatımda kullandığım en iyi makyaj temizleme suyu; Bioderma Sensibio H2O

Bioderma Sensibio H2O durulama gerektirmeyen parfümsüz bir makyaj temizleme suyu. Cilt ve yoğun göz makyajımı çok güzel bir şekilde temizliyor. Pamuğa suyu döküp göz kapaklarımda 2-3 dakika bekletiyorum ve maskara, eyeliner tamamen çözünüyor. Böylece kolaylıkla makyajımı çıkarabiliyorum. 
Benim gözlerim ve göz çevrem çok hassastır. Şu zamana kadar çok makyaj temizleme suyu denedim vazgeçilmezim olan her zaman Bioderma Sensibio H2O oldu. :) 
Şu zamana kadar hiç bir şekilde yanma ve kızarıklık gibi olumsuz tepki hiç olmadı. Kesinlikle tavsiye ederim. :)


Ürün şu an sitede %62 indirimli ve fiyatı 19,90 tl :) 

Satın almak için tık tık :)


Uriage Kuru ve Normal Ciltlere Özel Makyaj Temizleyici Misel Solüsyon 250 ml ( Uriage L'eau Demaquillante Make Up Remover Water Micellar Solution 250 ml )



Sepetime eklediğim bir diğer ürün ise URIAGE markasına ait Kuru ve Normal Ciltlere Özel Makyaj Temizleme Misel Solüsyonu oldu. :) 
Beni takip edenler cildimin kuru olduğunu ve özellikle de kış aylarında daha çok kuruduğunu bilirler. Cildimin kuru olması sebebiyle bir de bu temizleme suyuna şans vermek istedim. 


Ürünün özelliklerinden bahsedecek olursam eğer;
  • Cilt pH'ına uyumlu yapısıyla yüz ve göz makyajınızın temizlenmesine yardımcı olur.
  • İçeriğindeki URIAGE Termal Su ile cildinizi nemlendirir ve yatıştırır.
  • Paraben içermez.
  • Anti-alerjiktir.
  • Doğal ve mineral bazlı içeriğe sahiptir.
  • Katkı maddesi içermez.

Tüm cilt ve göz makyajımı gerçekten hiç bir kalıntı bırakmadan çok güzel bir şekilde temizledi. Bitince tekrar alacağım kesinlikle. :)

Ürünü almak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. :)


Uriage Creme Mains 50 ml Kuru ve Yıpranmış Eller İçin Krem



Yine URIAGE markasına ait Kuru ve Yıpranmış Ciltler için olan el kremini %60 indirimde görünce sepetime ekledim. :) Cildim kuru olduğu için soğuklarda ellerim de çok kuruyor. 
Eskiden el kremi aklıma bile gelmezken büyük bir hata yaptığımın farkına geç varmış oldum ve uzun süredir el kremi kullanmadan yapamıyorum o nedenle çok krem bitirmişimdir. :) 
Hazır indirimdeyken yoğun bakım yapan bu el kremini denemek istedim. :)


İyi ki de şans vermişim dedim ! Gerçekten bayıldım ! 

Bendeki etkilerinden bahsetmem gerekirse;

  • Ellerimi çok güzel nemlendirdi, besledi ve onardı.
  • Hızlı bir şekilde emildi ve ellerimi yumuşacık yaptı.
  • Hiç bir şekilde yapış yapış bir his bırakmadı.
  • Paraben içermemesi benim için en önemlisi
  • Kokusu da çok güzel :)
Ürünü almak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. :)

Ben de bu yaptığım alışverişim için kargoyu bedava yapan kodu kullandım ve kargoya para ödemedım. :)

Markalarda hala büyük fırsatlar devam ederken www.kozmium.com ' a bir göz atın bence :)

Alışverişlerinizde Şubat ayı içerisinde kullanacağınız bedava kargo için indirim kuponu :



Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.. Bakımlı kalın.. :)



3 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan bu aralar bu siteyi çok duymaya başladım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, güzel ve güvenilir bir site gerçekten 😊

      Sil
  2. güle güle kullanın takipe burdanda başladım :))

    YanıtlaSil