1 Temmuz 2015 Çarşamba

Physicians Formula Nude Wear Touch of Glow Stick

Herkese upuzun bir aradan sonra tekrar merhaba :) 

Sizlere bugün 5 gün önce sipariş ettiğim ve bugün elime ulaşan Physicians Formula Nude Wear serisine ait Touch of Glow Stick'ten bahsetmek istiyorum.


Ürünün ambalajlanması her zamanki gibi çok şık. :) Ürünün gramajı 6.3 gr.


Bu ürün kendisini hem aydınlatıcı, hem fondöten hem de kapatıcı olarak kullanabileceğimizi vaadediyor. 
Kapatıcı olarak; çok koyu göz halkalarını kapatmada çok etkili olacağını düşünmüyorum.
Aydınlatıcı bir özelliğini görmedim.
Fondöten olarak ; sanırım en iyi sonucu bunda aldım. :)



Ürünün kapağını açınca önce bir şok yaşamadım değil. Çünkü ben beyaz tenliyim ve rengi gözüme çok koyu göründü. Hemen göz çevremde denedim. Korktuğum gibi olmadı tam tersi cildim ile hemen bütünleşti. :)


Beni Instagram hesabımdan takip edenler bilir göz altlarımdan oldukça şikayetçiyim. Bu ürün benim göz altlarımda çok etki göstermedi. Vaad ettiği aydınlık görüntüyü de vermedi. Gördüğünüz üzere sadece benlerimi kapattı. :) 

Bende her vaadini yerine getirmese de sevdim. Sırf ambalajı için bile alınır. :)

 Turuncu kasa indiriminden 27.30 TL'ye aldım. 

Siz de göz atmak isterseniz linki aşağıda mevcut;


Bakımlı kalın.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder