28 Nisan 2015 Salı

Physicians Formula Nude Wear Allık / Rose

Physicians Formula Nude Wear / Rose


Herkese iyi günler :) 


Sizlere bugün Physicians Formula Nude Wear allıktan bahsetmek istiyorum. :)

Beni Instagram hesabımdan takip edenler bu allığı ne kadar çok istediğimi bilirler ve ben çok istediğim için benim biricik aşkım bana sürpriz yapıp bu minnoşu hemen almış. Ona çok çok teşekkür ediyorum, güne bu bebekle başlamak çok iyi geldi. :) 

Gelelim bol pembe resimli anlatımıma... :))



Nude Wear aslında bir seri, aynı seride 1 allık, 1 pudra, 1 bronzer bulunuyor. Tasarım anlamında tek kelimeyle müthiş !! Görüntüsüne bayılıp almak istemeyen kimse olmaz herhalde.. :) Palet içerisindeki renkler anında sağlıklı, canlı bir görünüm veriyor. Yanaklarınızda çok tatlı bir pembiş/ışıltılı bir görünüm oluşuyor.




İki katlı sistemi ile içinden ayna ve  şık bir fırça çıkıyor, fakat malesef ki hiçbir işe yaramayan bir fırça.. Bu nedenle alt katında öylece duruyor. Olmasa da olurmuş diyebilirim. Tek eksisi bu bence.



Pigmentasyonu çok yüksek olmadığı için yüzümde, kolumda swatchlayamadım kusura bakmayın. Çünkü hiç bir şekilde rengini gösteremedim. O nedenle fırçada göstermek zorunda kaldım.




Allığın yakından görünümü ise şu şekilde; 




İnsan fırça dokundurmaya, şeklini bozmaya kıyamaz ! Sizce de öyle değil mi ? :))

Eğer sizde benim gibi özellikle yazın yanaklarınız için taze ve çok doğal ışıltılar verecek olan bir allık istiyorsanız ve tasarımlarına da önem veriyorsanız Physicians Formula Nude Wear Rose'a şans verin derim. :)
 
İndirimsiz Fiyatı : 66 TL
İndirimli Fiyatı : 38,5 TL 

Umarım yazımı beğenmişsinizdir.. :)
Bakımlı kalın... :))




1 yorum:

  1. Peki şeftali tonlu olan hangisi? ilk defa allık alacağım için cok cahilim. Teşekkürler

    YanıtlaSil