27 Mart 2015 Cuma

Rimmel London Wake Me Up Foundation

Herkese merhaba,

Bugün bloğumun konuğu Watsons Ödülleri Adayı olan Rimmel London Wake Me Up Fondöten. Biliyorsunuz ki Rimmel London çoğumuzun beğenisini alan bir marka oldu. Daha önce çoğu ürününü kullandım ama, fondötenini hiç kullanmamıştım. Bu ürününün methini diğer blogger arkadaşlarımdan çok duyuyordum ve şans vermek istedim. Bendeki rengi en açık renk olan 100 Ivory.





Yağlı ciltlerin sevmeyeceği bu fondöteni ilk kullanmaya başladığım günden beri cildim kuru olduğu için severek kullanıyorum. Kokusu beni hiç rahatsız etmedi. Çok güzel kokusu var çiçek gibi sanki. :) İçerisinde ufak simler var. Simler dedim ama, gözünüzü korkutmasın asla öyle düğündeymiş gibi bir görüntü sağlamıyor. Tam tersi cilde aydınlık bir görüntü veriyor.  :)





Ürün pompalı bir ürün ve istediğiniz miktarda alabilmek için kolaylık sağlıyor. Yapısı akışkan olduğu için az bir miktar alarak cildime fırça ya da fondöten süngeri ile uyguluyorum. 

Dipnot: Sünger yerine fırçayla uygulamak en iyisi çünkü sünger ürünü içine çekiyor maalesef ki.




Fondötenin duruşu resimdeki gibi. Benim cildim çok sorunlu olmadığı için farkı pek göremeyebilirsiniz ama, kızarıklıklarımı gayet iyi kapattığı ortada. Orta derecede kapatıcılık sağladığı için çok sorunlu ciltlerin seveceğini düşünmüyorum. 

Fiyatını merak edenler olursa Watsons Kadınlar Günü indiriminden 17 TL'ye almıştım.

Siz bu fondöteni kullandınız mı? Kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum. :)

Bakımlı kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder