23 Mart 2015 Pazartesi

Rimmel London Apocalips : 304 Eclipse

Bugün sizlere aslında bir süredir bütün bloglarda yazısını okuduğunuz Rimmel London Apocalips serisinden bahsedeceğim. Elimde bütün renkleri olmamasına rağmen seri hakkında bilgi vermek gerekirse eğer;

* Öncelikle ruj da Lipgloss da diyemeyeceğimiz yapıdalar. 
* Lipgloss gibi yapış yapış değiller, ama ruj kadar katı kıvamlı da değiller.
* Parlak, ıslak ve pigmentli yapıdalar.

* En çok ambalajlarına bayıldım diyebilirim. Tasarımları gerçekten çok güzel.



Serinin koyu en koyu rengi ve bende olan rengi 304 Eclipse. Gerçekten tek seferde rengini veren bir ürün. Kullanan herkes kokusundan şikayet ettiğini söylemiş. Nedense ben öyle bir problem yaşamadım. Kişiden kişiye farklılık göstermesi gayet doğal. Fırçasını çok beğeniyorum, sürümü zorlaştırmayan sünger fırçası var ve kavisli olması sürümü kolaylaştırıyor.



Kalıcılıkları çok iyi değil maalesef. Eclipse çok koyu bir renk olduğu için bir şeyler yiyip içince dudağın orta kısmındaki ruj çıkıyor ve kenarlarında ruj kalıyor haliyle tazelemek gerekiyor.



Dudakta duruşu bu şekilde. Işıktan olsa gerek rengi açık çıkmış, rengi tam anlamıyla 'kan kırmızısı' diyebilirim. :) 

Tüm Watsons mağazalarından 12 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Sevgiler.. :)

2 yorum:

  1. Çok yakışmış bu renk sana canım,blogunu takibe aldım.Bana da beklerim.Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım, ben de takibe aldım :))

    YanıtlaSil