5 Şubat 2015 Perşembe

MAKYAJ TEMİZLEME DOSYAM #1 Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli




Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli ile 3 sene önce Alanya'da tüm cilt bakım ürünlerimden uzak kalınca tanıştım. Hem ucuz, hem de pratik bir ürün bence.
Neutrogena Tek Adımda Makyaj Temizleme Jeli'nin vaadi, tek ürün ile hem göz, hem cilt makyajınızı çıkartabilmeniz. Ürün sıvı el sabunu kıvamında, kokusu hafif, temizlemesi ise harika. Açıkcası bu üründen böyle bir performans beklemiyordum. Suya dayanıklı makyaj ürünleri dahil tüm makyajı cildinizden kolaylıkla temizliyor. Benim için tek eksisi uzun süreli kullanımda yanaklarımı kurutması, bu yüzden ürünü devamlı kullanamıyorum. Makyajımı uzun uzun çıkartmaya üşendiğim günlerde, kısa süreli seyahatlerde bu ürün benim kurtarıcım, seve seve kullanıyorum. Cildim kuru olmasaydı, bu ürünü makyaj temizleyici olarak devamlı kullanır ve tek geçerdim.


Ben yine de sizlerle ürünün vaad ettiklerini, kullanım şeklini ve içeriğini paylaşmak istedim.


Bence bu ürüne şans verin derim. Tüm hipermarket ve drugstorelardan temin edebilirsiniz. 
Fiyatı : 13-16 TL arası olması lazım. :))
Bakımlı kalın...
Instagram hesabım için tık tık : http://instagram.com/makeupbytugce/

1 yorum:

  1. selam ben instagramdan @kizsal_seyler33 :) izleyiciler butonu eklersen takibe alırım :) (blogger paneli-----yerleşim-----gadget ekle------izleyiciler-----kaydet) takipteyim benim bloğuma da beklerim sevgiler ♥

    http://blogkizsalseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil