3 Şubat 2015 Salı

CONCEALER DOSYAM : 

Skinfood Salmon Dark Circle Concealer


SKINFOOD Salmon Dark Circle Concealer Cream 10g - No.2 Natural Beige

Gözaltı morluklarım ile başım dertte ve bu ürün benim hayatımın kapatıcısı oldu hem de daha ilk günden ! :) Gerek doğal içeriği gerekse kremsi yapısıyla gönlümü fethetti. 

Öncelikle Skinfood markasından bahsedelim. Uzakdoğu markası, cilt bakım ürünleri de epey ünlü. Misal bu ürün sadece kapatıcı değil aynı zamanda çeşitli vitaminler de barındırıyor. Bir yandan kusurlarınızı kapatırken bir yandan da cildinizi besliyor. 


Ürüne gelecek olursak,

Artıları:

+ Kremsi yapısı gözaltınızı kurutmuyor aksine nemlendiriyor. ( Resimde görüldüğü üzere )
+ Kapatıcılığı çok güzel, dayanıklı, çizgilere dolmuyor. ( Pudra bitişli olmadığından )
+ Fiyatına göre işlevi çok çok iyi.

Eksileri:
Türkiye'de satılmaması :/
- Kutuda olmasından dolayı hijyenik olmaması.

Peki ben bu ürünü nasıl temin ettim? EBAY'den Cherrykisshop'tan aldım ve Uzak Doğu'dan geldiği için elime 1,5 ay sonra ulaştı. Beklediğime de değdi. :) Açıkçası gümrüğe takılır diye korkuyordum ama küçük çapta bir alışveriş olduğu için sorun yaşamadım. Aldığım siteye ( kargo bedava ) 20 TL ödedim.

Lafın özü imkanını bulursanız mutlaka edinin, ben sadece 1 tane aldığıma pişmanım şu an keşke yedekleseydim diyorum ki yedekleyeceğim muhakkak.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder